Titkárság
Tisztelt Látogató!
A továbbiakban megismerkedhet a Titkárságon folyó munkával.
A Titkárság feladatai közé tartozik elsősorban az Önkormányzat működésének segítése, azaz a Képviselő-testület, a bizottságok, a polgármester, a települési képviselők, valamint a Roma Nemzetiségi Önkormányzat munkájának technikai megszervezése, továbbá az ezzel összefüggő szakmai, adminisztratív feladatok elvégzése. Közreműködik a döntések előkészítésében valamint a polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző napi munkavégzéséhez kapcsolódó titkárnői feladatok ellátásában.
A Titkárság a közneveléshez (óvoda), közművelődéshez és sporthoz kapcsolódóan az alábbi feladatokat látja el:
- közneveléssel, közművelődéssel, valamint a sporttal kapcsolatos fenntartói döntések előkészítése,
- közreműködik az óvodai felvételi időpontok közzétételében,
- ellátja a köznevelésre, közművelődésre vonatkozó adatszolgáltatási, nyilvántartási, tájékoztatási feladatokat,
- előkészíti a sportfeladatokkal kapcsolatos önkormányzati döntéseket, közreműködik azok végrehajtásában,
- kapcsolatot tart a civil és társadalmi szervezetekkel,
- ellátja a jegyző óvodáztatási kötelezettséggel kapcsolatos hatósági feladatait.
A Titkárság látja el továbbá az iratkezeléssel kapcsolatos feladatokat (levélpostai küldemények átvétele, beérkezett iratok bontása, érkeztetése, iktatása)
A fentieken túl a Titkárság ellátja az országgyűlési, az önkormányzati képviselő-választáshoz, országos és helyi népszavazáshoz, Európai Parlamenti választáshoz kapcsolódó feladatokat, továbbá jelen honlap szerkesztésével összefüggő feladatokat.
Elérhetőségek:
Pető Zsolt | Polgármester | emelet 120.szoba, 23. ügyfélpult | 53/360-135/107 |
Dr. Egedy Zsolt Mihály | Általános Alpolgármester | emelet 117. szoba, 22. ügyfélpult | 53/360-135/107 |
Kókai-Dudinszky Anna Mónika | Alpolgármester | emelet 117. szoba, 22. ügyfélpult | 53/360-135/107 |
dr. Gáspár Anita | Jegyző | emelet 120.szoba, 23. ügyfélpult | 53/360-135/107 |
dr. Egedi Bernadett | Aljegyző | emelet 120.szoba | 53/360-135/135 |
A Titkárságon az alábbi munkatársak látják el a feladatokat:
Pocsainé Tóth Éva | titkárságvezető | emelet 123. szoba | 53/360-135/133 |
Bankóné Szekeres Marianna | ügyintéző | emelet 116. szoba | 53/360-135/101 |
Árpás Fruzsina | ügyintéző | emelet 116. szoba | 53/360-135/101 |
Kalotai-Tajti Ildikó | ügyintéző | emelet 120. szoba | 53/360-135/107 |
Barabásné Polónyi Éva | ügykezelő | emelet 116. szoba | 53/360-135/101 |
Vágó Krisztián | ügykezelő | földszint 2. szoba | 53/360-135/123 |
Ügyfélfogadási rend:
Polgármester ügyfélgogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Jegyző ügyfélfogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Alpolgármester ügyfélfogadása: minden szerdán 14.00-16.00 óráig.
Főépítész ügyfélfogadása: minden szerdán 08.00-16.00 óráig.
Jegyző ügyfélfogadása: minden hétfő 15.00-18.00 óráig.
Alpolgármester ügyfélfogadása: minden szerdán 14.00-16.00 óráig.
Főépítész ügyfélfogadása: minden szerdán 08.00-16.00 óráig.