POZÍCIÓ --->   Hírek


A személyi kedvezményhez szükséges orvosi igazolásról - A személyi kedvezmény a személyi jövedelemadóból vehető igénybe. 

A háziorvosoknak, szakorvosoknak, a tavaly kiállított személyi kedvezményre jogosító igazolásokról 2020. január 31-éig kell elektronikusan adatot szolgáltatniuk a NAV-nak. 

Személyi kedvezményre az jogosult, aki a súlyos fogyatékosságnak minősülő betegségekről szóló kormányrendeletben említett betegségben szenved és erről orvosi igazolással rendelkezik, továbbá aki rokkantsági járadékban vagy fogyatékossági támogatásban részesül, és jogosultságát külön jogszabály alapján állapították meg. A személyi kedvezményhez szükséges orvosi igazolást szakambulancia, kórházi osztály szakorvosa, vagy az általuk készített orvosi dokumentáció alapján a háziorvos állíthatja ki.Az orvosi igazolás kötelező tartalmi elemei: -         a súlyosan fogyatékos személy természetes személyazonosító adatai (családi és utóneve, születési családi és utóneve, születési helye és születési ideje, anyja születési családi és utóneve), lakóhelye, adóazonosító jele,-         az igazolás alapjául szolgáló szakorvosi dokumentáció kiadásának dátuma,-         a súlyos fogyatékosság jellege (végleges vagy ideiglenes),-         ideiglenes igazolásnál annak hatálya,-         az igazolás kiállításának dátuma,-         az igazolást kiállító szakorvos/háziorvos aláírása. 

Azoknak az orvosoknak, szakorvosoknak, akik személyi kedvezményre jogosító igazolást állítottak ki 2019-ben, adatot kell szolgáltatniuk 2020. január 31-ig. Az adatszolgáltatáshoz szükséges 19K51-es nyomtatvány a www.nav.gov.hu honlapról letölthető és kizárólag elektronikusan nyújtható be.  
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.22.szerda - 09:59:16
Nyomtatóbarát változat email valakinek


Megkezdődött a Kormány által meghirdetett Kisváros Fejlesztési Program kidolgozása. Abony város jövőbeni fejlesztései érdekében kiemelten fontos, hogy már az előkészítési szakaszba is bekapcsolódhassunk. 


Pető Zsolt polgármester a mai napon tagja lett annak a munkacsoportnak, melyet szakmai egyeztetéshez állított fel a Települési Önkormányzatok Szövetsége. A polgármester elmondta, hogy továbbra is a helyi gazdaság fejlesztését tartja a kulcsterületnek, ezért elsősorban a helyi gazdaság versenyképesség és a munkahelyteremtés támogatását kidolgozó szakmai csoport munkájában vesz részt. Kidolgozásra kerül többek között a helyi közutak, intézmények, műemlékek, sportlétesítmények, valamint a közösségi rendezvények támogatására vonatkozó javaslat is. A munkacsoportnak ez év április első napjaiban kell átadnia javaslatait a Kormánynak. Várhatóan ez év őszén jelenhetnek meg azok a pályázatok, melyek jelentős fejlesztési forrásokat hozhatnak Abony város számára is.
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.21.kedd - 15:28:49
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Január 15-én délután az Abonyi Lajos Művelődési Házban gyűltek össze azon érintett intézményvezetők, akik rendezvényeket szerveznek Abonyban. A megbeszélés szerepel a Humánpolitikai Bizottság munkatervében, mondta el lapunknak Korbély Csabáné a szakbizottság elnöke, aki hozzátette, hogy a megbeszélést vele együtt szorgalmazta Kókai- Dudinszky Mónika gazdasági alpolgármester és Pető Zsolt polgármester is. Korábban az egyes szervezőktől bekérték azokat a rendezvényeket egy felhívás alapján, melyek a 2020-as terveikben szerepelnek. Ezeket összesítették, illetve kiegészítették a programmegbeszélésen. Pető Zsolt polgármester arra kérte a jelenlévőket, hogy a későbbiekben legyenek szívesek részletezni az egyes rendezvényeikre beadott költségigényüket, mert a költségvetés tárgyalásakor ez fontos momentum lesz. Kókai- Dudinszky Mónika gazdasági alpolgármester felajánlotta a segítségét abban, hogy egy táblázatban összesíti a költségigényeket. 
 

Korbély Csabáné a Humánpolitikai Bizottság elnöke lapunknak elmondta, hogy a megbeszélés, melyet ebben a formában a Város történelmében először rendeztek meg, nagyon sikeres volt. „A cél többek közt az volt, hogy összehangolhassuk a rendezvényeinket úgy, hogy ne legyenek ütközések, ne szervezzenek az érintettek egy napra, vagy teljesen ugyanabban az órában programokat. Rendkívül széles a paletta, ez alapján áll majd össze a komplett rendezvényterv. Be fogjuk vonni az egyeztetésbe a civil szervezeteket is, gondolok itt a sportegyesületekre is. Bízom abban, hogy mindenki megelégedésére szolgál majd Abony Város rendezvényterve, melyben oroszlánrészt vállal a kiváló szakmaisággal működő létesítményünk, az Abonyi Lajos Művelődési Ház. A rendezvénytervet a képviselő-testület a költségvetéssel együtt fogadja el.Köszönöm, minden résztvevő segítő támogatását!”- mondta Korbély Csabáné. 
 

Lőrinczy Veronika
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.15.szerda - 18:43:49
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Virág István, a MÁV vezérigazgató- helyettese felkérte Kiss Gábort a MÁV pályavasúti területi igazgatóját, hogy tartsanak Pető Zsolt polgármesterrel közösen helyszínbejárást az abonyi vasútállomáson. Erre január 13-án a kora délutáni órákban került sor. A MÁV illetékese rendkívüli módon segítőkésznek bizonyult. A helyszíni bejárás után Kókai - Dudinszky Mónika alpolgármester asszonnyal folytatták tovább a megbeszélést, a Polgármesteri Hivatalban. 



A vasúti szakember nyitott volt a polgármester kéréseinek irányában, így számos, az utazóközönséget nagyon pozitívan érintő változás várható a közeljövőben. Az önkormányzat és a MÁV együttműködési megállapodást köt majd, melynek köszönhetően több kisebb- nagyobb felújítást, illetve fejlesztést is végrehajtanak. Így a vandálok megfékezése érdekében a tervek szerint kamerarendszert szerelnek fel. Fontos és aktuális teendő az utasok komfortérzetének növelése érdekében egy váróterem megnyitása. Jelenleg sajnos a váró ajtaja zárva van. Kiss Gábor ígéretet tett arra, hogy az egyik várótermet felújítják, és az ezt követően az utasok rendelkezésére áll majd. A fenntartásról, tisztán tartásról, az állagmegóvásról a helyi önkormányzat segítségével gondoskodnak. Gondot okoz a MÁV állomáson az is, hogy régóta nem vitték el a felhalmozódott lombhulladékot, mely közegészségügyi szempontból sem kedvező. Ennek elviteléről, illetve a bozótos rész kivágásáról, és egyéb területek rendbetételéről is közösen gondoskodik Abony és a MÁV, amennyiben létrejön a megállapodás. Szóba került többek közt az illemhely kérdése is. A régi WC épület elbontásra kerül, a MÁV állomás elől átkerül az ideiglenes illemhely, Pető Zsolt polgármester kérésének megfelelően. Annak lehetőségét is vizsgálni fogja a MÁV, hogy hogyan és hol lehet állandó vizesblokkot kialakítani az állomás épületében. Ezek mellett számos kérdésben egyeztetés történt, a fejleményekről beszámolunk Önöknek!


Lőrinczy Veronika
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.14.kedd - 12:19:38
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Tisztelt Lakosság! Együtt, összefogással állítsuk meg a szemetelést, az illegális hulladéklerakásokat az erdeinkben és városunk határában! Amennyiben háztartásában nagyobb mennyiségű hulladék halmozódik fel (mint amit heti/ zöldhulladék és szelektív hulladék esetén havi rendszerességgel elszállít a hulladékszolgáltatási közszolgáltató NHSZ Szolnok Közszolgáltató Nonprofit Kft.) kizárólag engedéllyel rendelkező vállalkozót bízzanak meg hulladékuk elszállításával. Abony vonzáskörzetében az alábbi engedéllyel rendelkező vállalkozások foglalkoznak konténeres sitt, hulladék elszállítással:
  • Adamol Kft Szolnok +36-30/955-8505

  • NHSZ Szolnok Közszolgáltató Nonprofit Kft, Szolnok +36-56/511-430, +36-56/511-440

  • Duna-Tisza Közi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft., Cegléd
+36-53/500-152, +36-53/511-440
  • Morzsa Fuvarozó Kft. Cegléd +36-30/ 279-2024 , +36-53/ 317-926

Abony Város Önkormányzata ezúton tájékoztatja a lakosságot, hogy amennyiben a háztartási hulladékának, építési törmelékének és egyéb hulladékainak elszállításával hulladékszállítási engedéllyel nem rendelkező „vállalkozásokat” bíznak meg ezen „vállalkozók” sajnos az esetek túlnyomó többségében a határba és erdős területeinkre rakják le a hulladékot szennyezve és károsítva ezzel a lakóhelyünket, környezetünket.
Tartsuk tisztán településünket, vigyázzunk a környezetünkre!
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.11.szombat - 10:17:07
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Pető Zsolt polgármester kezdeményezésére január 9-én megalakult Abonyban az úgynevezett Vörös kód Bizottság, melynek feladata a nehéz élethelyzetben lévő lakosok segítése az extrém hideg időszakban. Abonyban az ezzel kapcsolatos jelzőrendszer évek óta remekül működik, ennek ellenére fontos a szakemberek folyamatos egyeztetése a témában. Emiatt egyeztettek a Polgármesteri Hivatal, a rendőrség, a Családsegítő Szolgálat munkatársai. A cél az, hogy egyetlen abonyi lakos se kerüljön krízishelyzetbe a téli időszakban, és kapja meg azt a segítséget, amellyel átvészelheti a telet. 

Még 2017-ben döntöttek országosan a vörös kód intézményének bevezetéséről. Ez azt jelenti, hogy ha extrém hideg jön, akkor kiadják a vörös kódot. Ez elsősorban a szociális ellátórendszerben dolgozóktól kíván még nagyobb odafigyelést a nagy hidegben, de részt vesz benne a polgármesteri hivatal, és a rendőrség is. A Vörös kód akkor lép életbe országosan, ha a levegő hőfoka mínusz 10 Celsius fok alá csökken. Deákné Orosz Zsuzsanna a Ceglédi Többcélú Kistérségi Társulás Humán Szolgáltató Központjának intézményvezetője a megbeszélésen elmondta, hogy ők természetesen nem várják meg az extrém hideget, mindenkinek segítenek, e felett a hőmérséklet felett is. Az intézményvezető ugyanakkor hangsúlyozta, hogy csak azon tudnak segíteni, aki ezt hagyja. Sajnos a segítségről való lemondás az állampolgár joga, és erre Abonyban is van példa. Ennek ellenére ők mindent megtesznek, hogy az extrém hidegnek ne legyenek áldozatai. 

A Vörös kód Bizottság ülésén részt vett Korbély Csabáné, Abony Város Önkormányzat Humánpolitikai Bizottságának elnöke is, aki szintén sokat tesz annak érdekében, hogy elesett, és segítségre szoruló embertársaink ne legyenek bajban. A bizottsági elnök asszony kiemelte annak fontosságát, hogy a szomszédoknak is figyelniük kell egymásra, ezzel sok tragédia megelőzhető. Pető Zsolt polgármester a megbeszélés végén kérte, hogy írjanak levelet a háziorvosoknak és a védőnőknek, és vonják be őket is a jelzőrendszerbe. A megbeszélésen a jelenlévő szakemberek kiemelték az Abonyi Karitász Szolgálat áldozatkész munkáját, mely szervezettel szintén folyamatosan együttműködnek. 

Lőrinczy Veronika
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.09.csütörtök - 13:07:58
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Tisztelt Felhasználóink! A DAKÖV Kft. folyamatosan fejleszti az E-ügyfélszolgálatát. 

A pontos ügyfélkezelés és a jogszabályi megfelelések miatt, 2019.09.30-a után az E- ügyfélszolgálat csak regisztrációval lett elérhető felhasználóink részére a www.dakov.hu oldalon. A regisztrált felhasználóinknak nincs szükségük újabb regisztrációra. 

E-ügyfélszolgálaton a legfontosabb ügyintézések az alábbiak:
  • Vízmérő állás bejelentés
  • Egyenleg lekérdezés
  • Fizetési lehetőség bankkártyával
  • Időpontfoglalás az ügyfélszolgálatainkra
  • Nullás igazolás kérése
  • E-számla kérése

Reméljük, hogy ezen a felületen kényelmesen, biztonságos adatkezeléssel tudja majd intézni ügyeit! 

Abonyi üzemmérnökség ügyfélszolgálati fiókirodája:
Cím: 2740 Abony, Vasút út 15. Tel: 53/562-070 Email: ugyfelszolgalat.abony@dakov.hu
Ügyfélfogadási idő: Hétfő nincs ügyfélfogadás Kedd 8:00 – 15:30 Szerda 10:00 – 18:00 Csütörtök nincs ügyfélfogadás Péntek 8:00 – 12:00 

Hibabejelentés a nap 24 órájában telefonon:
  • ivóvíz-szolgáltatással kapcsolatban: 06/30/546-8538, 06/30/768-3991
  • szennyvízelvezetéssel és tisztítással kapcsolatban: 06/30/548-6302, 06/30/768-3978
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.09.csütörtök - 11:50:30
Nyomtatóbarát változat email valakinek


Több szempontból is újdonságnak számított az idei év első véradása szerdán Abonyban. A korábban megszokottól eltérően délutáni időpontban zajlott az alkalom 13 és 16 óra között. 26 véradó adta önként a vérét, hogy segíthessen a betegeken, akiknek ezúton is hálásan köszönjük önzetlenségüket. Továbbá várjuk a visszajelzéseket, hogy a jövőben tervezhetünk-e még hasonló délutáni véradást vagy maradjon a korábbi 9 és 14 óra között tartott véradás. 


A visszajelzéseket itt kommentben vagy a Vöröskereszt Cegléd facebook oldalán keresztül várjuk, valamint jelezhetnek az Abonyi önkéntes véradószervezőkön keresztül is. A másik különlegessége az alkalomnak az volt, hogy a Szolnoki Hetényi Géza Kórházból érkezett a vérellátó szakmai csapat, akik idén januártól átvették a Ceglédi Toldy Ferenc Kórháztól az Abonyi véradások lebonyolítását. Azt kell, hogy mondjam kedvességükkel és szakértelmükkel mindenkinek szimpatikusak lettek, így a következő alkalmakon már ismerősként köszönthetjük őket. 

A szabályok szigorodtak kicsit az idei évtől, így akinél nem volt fényképes igazolvány, illetve TAJ kártya, sajnos nem jelentkezhetett véradásra. Kérjük az Abonyi véradókat, hogy szokjuk meg az új eljárást, így a véradási alkalmakra figyeljünk, hogy nálunk legyenek a szükséges iratok. További különlegességként emelném ki az Abonyi önkéntes véradószervezői csapatot Pintér Zsuzsanna vezetésével, akik nagy erőkkel vetették bele magukat a munkába így már el is kezdték frissíteni az Abonyi új és rendszeres véradók nyilvántartását. Nagy segítség ez, hiszen egy-egy irányított véradás alkalmával van valami a kezünkben, ami alapján célzottan vehetjük fel a kapcsolatot azokkal a véradókkal, akik tudnának segíteni ilyen helyzetekben. 

A két ünnep között is nagy erőkkel dolgozott a csapat és segítettek egy Abonyi hölgynek, akinek műtétjének elvégzéséhez volt szükség vérre. Az önkéntes csapat a családdal együttműködve megszervezték, hogy több Abonyi véradóval közösen elutaztak a Szolnoki Kórházba irányított véradásra. Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki ebben az akcióban részt vett. Reméljük, hamarosan hírekkel is szolgálhatunk a hölgy állapotáról. 

Több kedves véradó is jelezte, hogy betöltötte a véradási korhatárt, a 65. évet így már nem tudnak jönni az alkalmakra. Egyikük süteménnyel is kedveskedett így neki ezúton üzenjük, hogy isteni finom volt, nagyon köszönjük illetve neki és mindenkinek, aki jelezte, hogy már nem tud jönni a jövőben kívánunk jó egészséget és köszönjük nekik hogy rendszeres véradók voltak. Végül még egy különlegességét emelném ki a véradásnak. Én személy szerint, mint Vöröskeresztes véradó felelős átadom a stafétát Vank Nándorné Ilonának, aki szintén részt vett a szerdai véradáson. Kérem kedves véradóinkat, hogy forduljanak hozzá bizalommal a jövőben, illetve ezúton is kívánok neki sok sikert a munkájához. A következő alkalom a megszokott időben lesz, mint ahogy a tavalyi évben, szerdán 9 és 14 óra között március 18-án. 


Vasvári Lászlóné Gulyás Szilvia 
Területi munkatárs 
Magyar Vöröskereszt Pest Megyei Szervezet 4. sz. terület
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.09.csütörtök - 10:54:08
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Pető Zsolt polgármester a www.abony.hu portált arról tájékoztatta, hogy Dr Nagy Péter jegyző munkaviszonya 2020. január 31-ével közös megegyezéssel megszűnik. 
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.08.szerda - 10:04:46
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Pető Zsolt Abony Város polgármestere írja facebook oldalán: Bejelentést teszek! 

A mai napon végzett területbejárás során rendkívüli körülményeket tapasztaltam a „Nagyerdőben” és a „Lődomb” melletti dűlőúton. Ismeretlen személyek illegális módon nagy mennyiségű kommunális szemetet, valamint állati tetemeket helyeztek el. 

A látottak alapján valószínűsíthető, hogy a hulladékot valaki, vagy valakik teherautóval, utánfutóval szállítottak a helyszínre. A feltételezhetően üzletszerű lerakás miatt, a tűrhetetlen állapot felszámolása érdekében több intézkedés mellett megkereséssel fordulok az illetékes hatóságokhoz melyben kérem minden egyes hulladékszállítást hirdető magánszemély és vállalkozás működési jogosultságának ellenőrzését. 

Hatósági eljárás keretében intézkedést kezdeményezek az elkövetők felderítésére, a szabálysértési-, illetőleg büntető eljárás lefolytatására. Felhívom a figyelmet, hogy - a hulladékgazdálkodási, valamint a környezetvédelmi szabályok megsértése miatt eljárás elkerülése érdekében – hulladékszállítási szolgáltatást senki ne vegyen igénybe kétes alkalmasságú, jogosulatlan személyektől. Részletek és képek még hamarosan Abony Város hivatalos oldalának és a Miabonyunk facebook oldalán!
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.07.kedd - 19:46:52
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Lapunknak Pető Zsolt Abony Város polgármestere elmondta, hogy tisztában van azzal, hogy az abonyi lakosság századunkhoz nem méltó körülmények közt kénytelen tüdőszűrő vizsgálatokon részt venni, annak ellenére, hogy a Kostyán Andor Rendelőintézetben rendelkezésre áll a célra kiválóan használható, a modern kor minden követelményének megfelelő berendezés. 

Az üggyel kapcsolatban a városvezető egyeztetett Dr Pusztai Dezsővel, a Kostyán Andor Rendelőintézet igazgatójával, és közösen lobbiznak azért, hogy az abonyi lakosság a legmodernebb eszközökkel kapjon ellátást, és ne több tíz éves, kőkorszaki masinákkal szűrjék őket a városi strandfürdő területén. Két megoldás is kínálkozik a gondok megoldására. Az egyik szerint a SANAMED végezné a tüdőszűrést, a Kostyán Andor Rendelőintézetben található modern röntgengéppel, a másik variáció az, hogy továbbra is a Törökbálinti Tüdőgyógyintézet szűr, de az abonyi rendelőben, a korszerű géppel. 


A tüdőszűrés ügyében Pető Zsolt Abony Város polgármestere közösen írt levelet Dr Pusztai Dezsővel az Egészségügyi Szakmai Kollégium Tüdőgyógyász Tagozat, Magyar Tüdőgyógyász Társaság elnökének, Dr Ostoros Gyulának, és ebben szakmai indokokat soroltak fel annak érdekében, hogy végre ne áldatlan állapotok közt valósuljon meg a tüdőszűrés a városban. Pető Zsolt polgármester a jelenleg szűrést végző Törökbálinti Tüdőgyógyintézettel is felvette a kapcsolatot, de az intézmény kijelentette, hogy ők csak januárban tudnak szűrni Abonyban, így sajnos ebben az évben már a megszokott helyen lesz a szűrés Városi Strandfürdő területén, január 9-től 20-ig. 


Bízunk benne, hogy Pető Zsolt és Dr Pusztai Dezső közös lobbitevékenysége eredményes lesz, és jövőre már a Dr Kostyán Andor Rendelőintézetbe mehet az abonyi lakosság a tüdőszűrésre.
LV
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.07.kedd - 18:01:13
Nyomtatóbarát változat email valakinek

Tisztelt Ügyfelünk! A települési szilárd és folyékony hulladékkal kapcsolatos közegészségügyi követelményekről szóló 16/2002.(IV.10.) EüM rendelet alapján a hulladékszállítás a lakosságtól és a közületektől egyaránt legalább hetente egy alkalommal történik. 

Tájékoztatjuk, hogy a hulladékról szóló 2012. évi CLXXXV. törvény szerint az ingatlan tulajdonosa köteles a közszolgáltatást igénybe venni. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a hulladékszállítás ünnepnapokra, munkaszüneti napokra tekintet nélkül, a megszokott módon történik! 

A sárga fedelű 120 literes edényekben gyűjthetők a tiszta, szennyeződésmentes csomagolási hulladékok, mint a műanyag, papír, italos karton és fém csomagolási hulladék, azonban kérjük, hogy üveg hulladékot NE helyezzenek el benne! A kertgondozásból származó zöldhulladékok (pl.: levágott fű, falevél, különböző növényi nyesedékek, illetve faforgács, gally) az MSZ EN 840-1 típusú szabványos hulladékgyűjtő edényekben vagy a Társaságunk által forgalmazott biológiailag lebomló műanyag zsákokban gyűjthetők, melyeket kérjük, hogy az edényben vagy mellette szíveskedjenek elhelyezni. Természetesen a maximum 50x50x100 centiméteres kévékbe kötött ágak továbbra is elszállításra kerülnek, amennyiben a megfelelő gyűjtőnapon helyezik ki azokat. Amennyiben nem megfelelő típusú edényben, zsákban helyezik ki a zöldhulladékot, nem áll módunkban elszállítani azokat. A zöldhulladékot egész évben elhelyezhetik az Abonyi Hulladékudvarban is. Kérjük, hogy a zöldhulladékokról, melyek az edényekbe vagy a zsákokba kerülnek, távolítsák el a drótokat, kötöző elemeket, egyéb csomagoló anyagokat! 

Társaságunk 2020-ban az alábbi ütemezés szerint végzi Abony városában a szelektív hulladékok begyűjtését és elszállítását: 

Szent Margit utca, Tóth Á. utca, Bodócs köz, Piszke utca, Szamóca utca, Körte utca, Mogyoró utca, Szilva utca, Homok utca, Méri I. utca, Szolnoki út, Viola utca, Illyés Gy. utca, Nyírfa utca, Mária T. utca, Lázár V. utca, Kiss E. utca, Vécsey K. utca, Aulich L. utca, Munkás utca, Magtár utca, Park utca, Béke utca, Gárdonyi G. utca, Temető utca, Könyök utca, Gábor Á. utca, Névtelen utca, Ady E. utca, Hermann O. utca, Mártírok útja, Hold utca, Pál utca, Rózsás dűlő, Füzéres dűlő, Nép út, Knézich K. utca, Bajtárs utca, Mónus I. utca, Nyári P. utca, Vasút dűlő, Tószegi út, Hunyadi J. utca, Kodály Z. utca, Mikes K. utca, József A. utca, Dembinszky utca, Semmelweis utca 

SÁRGA FEDELŰ EDÉNY ÜRÍTÉSÉNEK IDŐPONTJAI (2020) január 13., február 10., március 9., április 6., május 4., június 1., június 29., július 27., augusztus 24., szeptember 21., október 19., november 16., december 14. 

ZÖLDHULLADÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK IDŐPONTJAI (2020) április 13., május 11., június 8., július 6., augusztus 3., augusztus 31., szeptember 28., október 26., november 23. 

Vasvári P. utca, Klapka Gy. utca, Bolyai J. utca, Fadrusz J. utca, Liget utca, Gergely utca, Corvin J. utca, Bajza J. utca, Kossuth L. utca, Bezerédi I. utca, Szilágyi D. utca, Budai N. A. utca, Károly R. utca, Kasza utca, Lovassy S. utca, Haladás utca, Esze T. utca, József utca, Magyar B. utca, Lukács utca, Katona J. utca, Gaál Miklós utca, Lenkei J. utca, Kinizsi P. utca, Cserép utca, Csillag Zs. utca, Thököly I. utca, Dobó I. utca, Toldi M. utca, Dugovics T. út, Berzsenyi D. utca, Egressy G. utca, Zoltán utca, Szabadság utca, Árpád utca, Zrínyi M. utca, Szegfű utca, Ibolya utca, Koszta J. utca, Szeretet utca, Nagy L. utca, Losonczy I. utca, Damjanich J. utca, Abonyi L. utca, Szt. László utca, Kazinczy F. utca, Nagysándor J. utca, Honvéd utca, Prohászka utca, Vörösmarty M. utca, Újszászi út, Attila utca, Blaskovics utca, Vak Bottyán utca, Kisfaludy K. utca, Darabos dűlő. 

SÁRGA FEDELŰ EDÉNY ÜRÍTÉSÉNEK IDŐPONTJAI (2020) január 14., február 11., március 10., április 7., május 5., június 2., június 30., július 28., augusztus 25., szeptember 22., október 20., november 17., december 15. 

ZÖLDHULLADÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK IDŐPONTJAI (2020) április 14., május 12., június 9., július 7., augusztus 4., szeptember 1., szeptember 29., október 27., november 24. 

Rózsa utca, Világszabadság utca, Október 6. utca, Hársfa utca, Móra F. utca, Balassi B. utca, Kosztolányi utca, Wekerle S. utca, Kemény Zs. utca, Táborhegy dűlő, Kiss Mih. dűlő (tó), Garay J. utca, Világosság utca, Tinódi utca, Kaffka M. utca, Deák F. utca, Tavasz utca, Kossuth tér, Forró E. utca, Mária utca, Ferenc utca, András utca, Csokonay M. utca, Tomori P. utca, Bicskei utca, Simonfy utca, Lóherés dűlő, Jósika utca, Hóvirág utca, Bihari J. utca, Somogyi I. utca, Bem J. utca, Jókai utca, Köztársaság utca, Szelei út, Szemere B. utca, Kölcsey F. utca, Bercsényi M. utca, Török I. utca, Lődomb utca, Dr. Hirn M. utca, Szondi Gy. utca, Táncsics M. utca, Batthyány L. utca, Radák K. utca, Antos J. utca, Szabadságharcos utca, Harkányi F. utca 

SÁRGA FEDELŰ EDÉNY ÜRÍTÉSÉNEK IDŐPONTJAI (2020) január 15., február 12., március 11., április 8., május 6., június 3., július 1., július 29., augusztus 26., szeptember 23., október 21., november 18., december 16. 

ZÖLDHULLADÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK IDŐPONTJAI (2020) április 15., május 13., június 10., július 8., augusztus 5., szeptember 2., szeptember 30., október 28., november 25. 

János utca, Kossuth L. utca, Körösi Cs. S. utca, Szabolcska M. utca, Tompa M. utca, Petőfi S. utca, Nagykőrösi út, Degré A. utca, Eötvös J. utca, Imre utca, Wesselényi M. utca, Tabán utca, Dózsa Gy. utca, Ráday I. utca, Mikszáth K. utca, Irányi D. utca, Cuczor G. utca, Munkácsy M. utca, Erkel F. utca, Madách I. utca, Apponyi A. utca, Báthori I. utca, Szilágyi E. utca, Arany J. utca, Dorottya utca, Kálvin J. utca, Péter utca, Márk utca, Endre utca, Antal utca, Radnóti M. utca, Nagykőrösi út, Bicskei út, Bajcsy- Zs. E. utca, Ceglédi út, Erzsébet királyné utca, Szapáry utca, Pázmány P. utca, Türr I. utca, Bocskai I. utca, Széchenyi I. utca, Vasút út, Bethlen G. utca, Luther Márton utca, Rákóczi F. utca, (Ceglédi út) Buzgánydűlő. 

SÁRGA FEDELŰ EDÉNY ÜRÍTÉSÉNEK IDŐPONTJAI (2020) január 16., február 13., március 12., április 9., május 7., június 4., július 2., július 30., augusztus 27., szeptember 24., október 22., november 19., december 17. 

ZÖLDHULLADÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK IDŐPONTJAI (2020) április 16., május 14., június 11., július 9., augusztus 6., szeptember 3., október 1., október 29., november 26. 

Jázmin utca, Alkotmány utca, Újvilág utca, Vajda J. utca, Függetlenség utca, Somogyi Béla utca, Jólét utca, Hunor utca, Csiky G. utca, Juhász Gy. utca, Tamási Á. utca, Szövetkezet utca, Kapisztrán J. utca, Móricz Zs. utca, Akácos utca, Sashalom dűlő, 4-es számú főút, Baross G. utca, Mátyás király utca, Téglagyár utca, Kécskei út, Vasút út, Bartók B. utca, Székely B. utca, Reform utca, Tulipán utca, Alkotás utca. 

SÁRGA FEDELŰ EDÉNY ÜRÍTÉSÉNEK IDŐPONTJAI (2020) január 17., február 14., március 13., április 10., május 8., június 5., július 3., július 31., augusztus 28., szeptember 25., október 23., november 20., december 18. 

ZÖLDHULLADÉK SZÁLLÍTÁSÁNAK IDŐPONTJAI (2020) április 17., május 15., június 12., július 10., augusztus 7., szeptember 4., október 2., október 30., november 27. 

Az elkülönítetten gyűjtött hulladékok begyűjtése továbbra is a települési hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatás részét képezi, a szolgáltatás díját a hulladékszállítási díj tartalmazza. 

Tájékoztatjuk, hogy az NHSZ Szolnok Közszolgáltató Nonprofit Kft. az Önkormányzattal közösen a 2020. április 20-i héten a közszolgáltatás keretében ingyenes közterületi LOMTALANÍTÁSI AKCIÓT szervez. 

A háztartásokban nap mint nap keletkező kommunális hulladék mellett selejtezések, nagytakarítások alkalmával, eseti jelleggel nagyméretű, a vegyes hulladéktól külön gyűjtendő, kidobásra szánt bútorok, lomhulladékok is felhalmozódhatnak. Ezek lakossági gyűjtése akciósorozatokkal valósítható meg a leghatékonyabban. Az akció során lehetősége van Abony valamennyi ingatlan tulajdonosának, hogy a háztartásában keletkező lomokat, selejtezésre került, használhatatlan bútorokat (szekrény, ágy, szék, stb.) ingyenesen elszállíttathassa.
A lom hulladék elszállítása az egyes körzetekben az egyéb kommunális hulladék elszállításával azonos gyűjtőnapon történik, ezért kérjük, hogy 2020. április 20-án hétfőn, 21-én kedden, 22-én szerdán, 23-án csütörtökön és 24-én pénteken a szokott módon, a hulladékszállítással megegyező napon helyezzék ki a lom hulladékokat. 

A lomtalanítási akció során NEM adható át, illetve nem kerül átvételre: - Építési és bontási hulladék (Elszállítása külön megrendelhető Társaságunk Ügyfélszolgálati irodájában vagy Információs Pontján) - Veszélyes hulladék (Ezek a típusú hulladékok átadhatók a Hulladékudvarokban, illetve gyűjtésükről, elhelyezésükről tájékoztatást kap Társaságunk Ügyfélszolgálati irodájában) - Kertgondozásból származó zöldhulladék - Elektronikai hulladék (Ezek a típusú hulladékok átadhatók a Hulladékudvarokban, illetve gyűjtésükről, elhelyezésükről tájékoztatást kap Társaságunk Ügyfélszolgálati irodájában) 

Kérdéseikkel, problémáikkal kapcsolatban keressék bizalommal Ügyfélszolgálatunkat vagy Információs Pontjainkat! Abonyi Információs Pont (Abonyi Hulladékudvar) 2740 Abony, Buzgánydűlő 20. Telefon: +36 20 940 8222 E-mail: hulladek.szolnok@nhsz.hu Belvárosi Ügyfélközpont - Szolnok 5000 Szolnok, Kossuth tér 9. Telefon: +36 56 503 569 E-mail: ugyfelkozpont.szolnok@nhsz.hu 

További hasznos információk elérhetőek weboldalunkon, a www.nhszszolnok.hu oldalon!
   
Hozzászólás: 0 Írta Lőrinczy Veronika  /   2020.január.07.kedd - 08:55:21
Nyomtatóbarát változat email valakinek
Oldal:  1 2 3 ... 475 476 477

Hírkategóriák